Tijekom našeg Erasmus+ projekta ''Uspjeh je veći kad učimo u sreći'', naši su nastavnici usvojili brojne vještine i metode kako učenika staviti u središte nastavnog procesa, kako mu povećati motivaciju, kako mu pomoći da se nosi sa stresom i kako postići da se osjeća kao dio razredne zajednice.
Željeli smo znati kakav dojam su na naše učenike ostavile pojedine aktivnosti koje smo proveli pa smo ih u intervjuima pitali nešto više o tome.
Ovo su njihovi odgovori:
– Jako mi se svidjela aktivnost pod nazivom Be a star, jer su prijatelji iz razreda govorili lijepe stvari o meni
– Volim aktivnosti koje su vezane uz dramatizaciju teksta i glumu
– Svidjelo mi se crtanje slike iz 4 dijela. Bilo je jako zanimljivo jer nismo znali što je na ostalim dijelovima. Kada smo završili i otvorili cijeli papir svi smo bili iznenađeni kakav je čudan lik ispao. I još smo mu dali neobično ime i pisali što voli, odakle dolazi…
Svidjelo mi se i slikanje u paru. Dosta mi je slično ispalo kao na slici kod Marine. Dobro sam slušala upute.
Marinin rad je bio smiješan, nije dobro slušala moje upute.
– Učenici se sviđa sat kada su kao ekipa igrali igru svrstavanja određenih pojmova u skupinu. U skupinama su bili po četvero i svaki je učenik jednako pridonio svojoj skupini jer je morao pronaći pojam koji odgovara upravo njegovoj skupini. Npr. skupina koja je imala pojam FRANAČKA DRŽAVA morala je pronaći skupine riječi koje označavaju glavni pojam. Učenica je bila iznimno aktivna jer je kao i ostatak grupe cjelokupni tim ovisio o svakom pojedinom igraču
– Učenici se svidjela aktivnost pod satom razrednika gdje su vježbali metodu opuštanja prije pisanja testa ili odgovaranja. Učenici su se izjasnili kako im odgovaranje predstavlja veliki stres, pa je učiteljica s učenicima provela radionicu gdje im je pokazala pravilne načine disanja koji im pomažu da smire stres i odgovaraju s manje straha, jer kada su opušteni mogu se više skoncentrirati i mogu kvalitetnije odgovarati na pitanja.